tirsdag den 8. juni 2021
Sted: LIF klubhus, Tømmerup Stationsvej
Dagsorden
- a.
Valg af dirigent og stemmeudvalg
- b.
Formanden og Sektionslederne aflægger beretning
- c.
Regnskab 2020
- d.
Indkomne forslag
- Bestyrelsen stiller forslag om oprettelse af Padel Tennis Sektion
-
Bestyrelsen stiller forslag om nedlæggelse af egenbetaling i perioden 01.07.21-31.12.22
- e.
Fastlæggelse af kontingenter jf. § 5.1
- f.
Godkendelse af budget 2021
- g.
Valg bestyrelsesposter, efter retningslinjerne § 8.6
- h.
Valg af formand (Marianne Andersen)
- i.
Valg af kasserer (Palle Kjær Andersen)
- j.
Valg af bestyrelsesmedlem (Tommy Oszadlik)
- k.
Valg af bestyrelsessuppleant (Steen Halvorsen)
- l.
Valg af revisor (Carsten Hansen, genopstiller ikke)
- m.
Valg af sektionsleder badminton (Bjarne Kent Nielsen, genopstiller ikke)
- n.
Valg af sektionsleder bordtennis (Ole Kaliszan)
- o.
Valg af sektionsleder bowling (Jørgen Andersen)
- p.
Valg af sektionsleder fodbold (Carsten Hansen, genopstiller ikke)
- q.
Valg af sektionsleder golf (Peter Littau)
- r.
Valg af sektionsleder gokart (Daniel Kjær Andersen)
- s.
Valg af sektionsleder løb (Inger Seeberg)
- t.
Valg af sektionsleder squash (Jan Cardinal)
- u.
Valg af sektionsleder svømning (Marianne Andersen)
- v.
Eventuelt
a. Valg af dirigent og stemmeudvalg
Formand og Næstformand deltes om dirigentposten
Til stemmeudvalget blev Thomas Aagaard og Erik Meilstrup
valgt.
b. Formanden og Sektionslederne aflægger beretning
1. Formandens beretning
Indledning
Kære Alle sammen.
Velkommen til LIF´s ordinære
generalforsamling.
Dette bliver nok den korteste beretning, jeg har holdt i mine år som formand.
Den 11. marts 2020 lukkede Danmark ned grundet Corona virus og den om sig gribende pandemi. Det har betydet meget lav aktivitet på firmaidræts
fronten og dermed også i LIF.
Jeg har besluttet mig for, at det kun er her i indledningen, at jeg nævner ordet Corona, for jeg tror at alle er lede og kede af at høre om Corona og alt det, som sygdommen har afstedkommet.
Vi
kan forhåbentlig snart komme tilbage til normale tilstande igen, med vaccinationer og sommer på vej, ser det ud til at lysne op, hvilket vi selvfølgelig skal glæde os over.
Vi har igen i år indkaldt, som vedtægterne
foreskriver det, to gange. Begge gange er det sket via intranets i Naviair og CPH og på LIF´s hjemmeside. Vi har måttet udskyde vores årlige generalforsamling i 3 måneder, men jeg tænker, at det kan ingen have indvendinger
i mod – alternativet havde været at holde generalforsamlingen som et online møde.
Bestyrelsesarbejdet m.v.
Vi har i 2020 kun afholdt to ordinære bestyrelsesmøder, et i juli og et i oktober.
Mette er tiltrådt bestyrelsen og skal hjælpe til med opdatering af vores hjemmeside, etablering af en Facebook gruppe for alle medlemmer samt hjælpe Marianne med referater.
Vi har en fast dagsorden på vores møder, så
vi kommer hele vejen rundt. Bestyrelsen orienterer om nye sager samt giver eventuelle tilbagemeldinger på udestående sager. Der bliver også altid orienteret om medlemsstatistik og økonomi.
Vi har stor glæde af at kunne
klare ”paragrafferne” via e-mail og TEAMS møder, specielt i disse tider samt når noget haster.
Sektionslederne er som udgangspunkt inviteret til alle møder og de og klubhusbestyrerne har deres faste punkter på dagsorden
til møderne, her har de mulighed for at berette og forespørge om alt, der vedrører deres sektioner.
Al økonomi foregår i dag via banken, så alle transaktioner er sporbare, og både Formand og Næstformand/Kasserer
har kreditkort samt adgang til relevante data. Alle bankudskrifter modtages af formanden og afstemmes med kassereren, hvis der er spørgsmål. Vi har altid overblik over indestående på LIF konto og de pengestrømme, der ind- og
udbetales. Naviair og CPH trækker kontingent over lønnen på de medarbejdere, som er medlemmer af LIF, og hver måned får vi overført en samlet kontingentindbetaling direkte på kontoen. Herudover får vi tilsendt
lister over, hvilke medarbejdere der er trukket i kontingent. Øvrige medlemmer betaler deres kontingent via PBS.
Erik, Steen og Tommy hjælper med diverse ad hoc-opgaver, Tommy hjælper vores klubhusbestyrere med indkøb, og han
følger sammen med dem op på, om VVS og husets almene tilstand er i orden. CPH bidrager med, at der er lavet en ekstern årlig serviceaftale på vores fyr.
Palle og Mette er ansvarlige for vores hjemmeside, hvor alt af interesse
lægges på løbende. Så hold godt øje med www.lif-lif.dk. Vi benytter desuden intranets i CPH og NAVIAIR, så vi kan nå ud med nyheder til alle interesserede – også ikke-medlemmer.
Mette arbejder på en LIF Facebook gruppe, så vi også af den vej kan nå vore medlemmer.
Selv sikrer jeg sammen med Palle, at medlemslisten er ajour, indkalder til diverse møder, samt forestår almen sagsbehandling
som formand. Palle varetager selve kassererarbejdet. Mette og Marianne tager sig af referatskrivningerne.
Vi har et fint samarbejde med FSKBH. På det kommende – også udskudte - repræsentantskabsmøde den 21. juni vil Palle
og Marianne deltage.
Unionen sender hver uge en nyhedsmail, og herfra lægger vi relevante emner på vores hjemmeside. Det er formanden, som modtager mailen og den bliver altid videresendt til hele bestyrelsen, alle sektionsledere og til vores
klubhusbestyrere. Alle er dog velkomne til at tjekke nyheder ud fra unionen på deres hjemmeside fskbh.dk.
Samarbejdet med vores sektionsledere fungerer stort set fint.
Dog har vi lidt triste nyheder her, idet Carsten har valgt at
træde af som sektionsleder for fodbold og Inger træder fra som sektionsleder for løb. De skal dog begge have stor tak for deres indsats.
Løbe-sektionen må nok hvile lidt i sig selv, da vi umiddelbart ikke har nogle kandidater
til sektionslederposten. Skulle et medlem ønske at tilmelde sig et løb, klarer vi nok dette.
Det er straks værre med Fodbold-sektionen, selvom vi p.t. kun har ét hold tilmeldt unionens turnering, er det fortsat vigtigt at
have en sektionsleder. Derfor skal vi også appellere til, at holdet kikker indad og finder en ny sektionsleder. De få opgaver der er kan sagtens deles med holdlederen.
Sidste år fik vi ny badminton-sektionsleder, da Keld Lundberg valgte
at takke af. I stedet blev Bjarne Kent Nielsen valgt, han har desværre valgt at træde fra igen af private årsager. Heldigvis har vi et nyt bud til posten, idet Thomas Aagaard har ønsket at stille op. Det er vi i bestyrelsen meget glade
og taknemmelige for.
Vore øvrige sektionsledere har heldigvis valgt at blive og da vi også har forslag om en ny sektion – nemlig Padel tennis – er det dejligt, at vi her kan præsentere forslag til sektionsleder på
posten – mere om dette under indkomne forslag.
Tak til sektionsledere for jeres arbejde i 2020, selvom det har været det mindst begivenhedsrige år på firma-sportsfronten i mands minde.
Medlemmer
Den
2. juni 2021 var medlemstallet 286 medlemmer, hvoraf 7 er passe. Det er en stor tilbagegang i forhold til sidste år, hvor vi den 20. marts 2020 var 379 medlemmer, heraf 5 passive medlemmer. Altså en samlet tilbagegang på 93 medlemmer.
Det er et stort og alvorligt tilbageskridt for foreningen. Alene normal kontingent indbetalingen falder med næsten 45.000 kr. årligt.
Hovedårsagen til det store medlemsfrafald er de store fyringsrunder i primært CPH, men også
flere fra Naviair har valgt at stoppe. Det er ærgerligt også fordi vi netop har rakt ud og informeret om, at man kan fortsætte sit medlemskab i LIF ved fratrædelse.
Nu håber vi så, at vi med en ny idrætsgren
på programmet kan lokke nye medlemmer til.
Husk i øvrigt altid at give besked om ændringer af organisatoriske tilhørsforhold, nye telefonnumre og navneændringer til formanden, så det kan blive noteret.
Sponsorstøtte
I 2020 fik vi 26.000 kr. i tilskud fra Naviair og kr. 70.000 fra CPH. Vi modtager også stadigvæk fri energi og husleje for baneanlæg og klubhusarealet fra CPH samt den ugentlige græsslåning på banerne.
CPH og Naviair
skal have en kæmpe tak for deres store støtte til LIF – vi har fået lovning på, at Naviair også giver tilskud i 2021, det samme gælder CPH, som også fortsat leverer fri energi og husleje for baneanlæg
og klubhusarealet fra CPH samt den ugentlige græsslåning på banerne.
Repræsentation
I 2020 har LIF været repræsenteret ved følgende:
40-års jubilæum
-
Palle Gericke NAVIAIR
25-års jubilæum
- Lars Faurschou CPH
- Jørgen Hjort Pedersen NAVIAIR
- Henrik Morild NAVIAIR
- Stine Thane NAVIAIR
- Tina Forsberg NAVIAIR
Andet
- Marianne Andersen CPH – blomster
- Steen Halvorsen NAVIAIR – blomster
-
Inger Seeberg CPH – blomster
Herudover har følgende haft jubilæer, som endnu ikke er fejret:
Jesper Pedersen – 25 år – CPH
Henrich Krogsgaard – 25 år – CPH
Peter
Helge Leisner – 25 år – CPH
Frank Watson – 25 år – CPH
Rene Sommer – 25 år – CPH
Peter Woning – 25 år - CPH
STORT TILLYKKE HERFRA
Husk i øvrigt at kontakte
bestyrelsen, hvis et af vores medlemmer bør betænkes med en gave, vores holdning er at glæde alle med en gave i forbindelse med deres jubilæer, større mærkedage eller når der er svær sygdom. Desuden vil vi
gerne være repræsenteret ved medlemmers bisættelser.
Kontingent
Bestyrelsen stiller ikke forslag til kontingent forhøjelse, vores tilskud betyder, at vi ikke vælger at stille forslag om at hæve
kontingentet.
FSKBH - fodbold
I 2020 afvikledes vore egne samt Sun Class deres hjemmekampe på LIF Ground. Denne aftale vil også fortsætte i 2021. Sun Class betaler lidt for brug af vore faciliteter.
7-mandsturneringen
Der blev ikke holdt nogen turnering i 2020.
Klubhuset, Boldbaneanlægget og parkeringspladsen
Huset er i hele 2020 blevet passet og tilset af klubhusbestyrerne Sigurd og Per.
Tommy hjælper fortsat med på
sidelinjen. Huset har været lukket for brug i næsten hele 2020 og ind i 2021 indtil nu. Til gengæld har vi netop fået ekstra rengøringshjælp på, så specielt omklædnings- og badefaciliteter samt toiletter
får en ekstra omgang efter afvikling af fodboldkampe.
Banerne bliver – når der er behov – malet af vores malemand med hjælp fra Palle.
Vi har heldigvis også fået gang i turneringen igen.
CPH Markservice
har sørget for den ugentlige græsslåning og den årlige hækkeklipning. Vi vil derfor gerne rette en stor tak til CPH – Markservice for deres arbejde, og deres altid tilstedeværende hjælp, når dette er påkrævet.
Afgange & tilgange
Ud over de 3 sektionsledere, som fratræder, fratræder Carsten også som revisor. Her har vi lokket Hugo til at stille op (det er vi så glade for) og det forventes, at alle øvrige,
som er på valg i dag, genopstiller.
Afrunding
Min 2020-beretning blev noget anderledes, end jeg havde forestillet mig, da vi holdt vor sidste Generalforsamling. Den er fyldt med flere triste informationer men heldigvis
også gode nyheder. Vi får forhåbentlig tre nye sektionsledere og en ny revisor og vi kan forhåbentlig også snart tiltrække nye medlemmer. Det bliver mit store ønske for 2021.06.01
Til jer frivillige vil jeg
sige et ord – TAK – I ved hvad det dækker. Jeg vil dog tilføje et ”OP PÅ HESTEN”, lad os ikke slå ud, lad os være kreative og nytænkende og få det bedste ud af fremtiden. Den ser heldigvis
langt lysere ud, inden den har gjort længe. Vi skal skabe en forening, hvor man igen søger ind for at nyde idrætten, sporten og det sociale fællesskab, som firmaidrætten netop gør så godt.
Mit ønske
for 2021 er at I alle får et langt bedre og mere begivenhedsrigt år, at I alle snart er færdig vaccinerede og at I vil få en fantastisk sommer.
Hermed vil jeg afrunde min beretning for 2020. Tak til jer, fordi I kom og tak fordi
I lyttede. I ønskes alle en forsat god generalforsamling.
Sektionsleder Badminton, beretning ved Bjarne Kent Nielsen
Bjarne Kent Nielsen deltog ikke på generalforsamlingen, og der er er ikke indleveret
referat.
De fremmødte medlemmer informerede om, at der i 2020 kun blev spillet enkelte kampe. Den 18. juni 2021 er tilmeldingsfrist for den kommende sæson og det forventes, at vi tilmelder 4
Sektionsleder Bordtennis ved Ole
Kaliszan
Ole Kaliszan deltog ikke på generalforsamlingen, men havde indleveret følgende referat, som formanden læste op:
Vi har haft 1 hold med i turneringen i OB-rækken, men vi blev lukke ned pga. CORONA. Det
gik ellers godt. Vi lå lige under mitten, men vi havde mange kampe endnu og nogle af de kampe vi tabte, havde vi gode chancer for at vinde i returopgøret, da de bruger nogle gode spillere som kun havde deltaget mod os og jeg regnede ikke med at
de kunne deltage mere.
Vi var 2 der deltog i turneringen i Amagerhallen. Det var et godt stævne Thomas Blume vandt C-rækken og jeg selv var udenfor medaljerækken i A-rækken. Der varede det meste af dagen. Der var sørget
for, frokost, så det blev en rigtig god dag med en masse bordtennis
Vores onsdagstræning har været lukket pga. CORONA.
Sektionsleder Bowling ved Jørgen Andersen
Jørgen Andersen deltog ikke
på generalforsamlingen, men havde indleveret følgende referat, som formanden læste op:
Corona
Egentligt er der ikke så meget at skrive om, da ordene ”Corona” og ”Covid-19” har
været det gennemgående tema i 2020.
Det har betydet, at vi ikke har været samlet så mange gange til træning, som vi gerne ville.
Af samme grund, har det heller ikke været muligt at afholde sektionsmøder,
men jeg håber det snart kan lade sig gøre igen.
Træning og sæson
Som antydet ovenfor, har vi kun i sjældne tilfælde haft mulighed for at træne, så det må siges at være
en meget usædvanlig sæson.
Vi må håbe at sæsonen 2021-22 bliver mere normal.
Turneringsdeltagelse 2019-20
Sæsonen går fra midten af august til starten af maj – sæsonen
2019-20 skulle således slutte i starten af maj, men pga. nedlukningen af samfundet, blev turneringen lukket i marts måned – hvert hold manglede 2 kampe.
Der blev ikke foretaget op- og nedrykning af holdene i de enkelte divisioner/serier.
Turneringsdeltagelse 2020-21
Sæsonen 2020-21 starter 5/8-20, men efter 4 kampe (i starten af december), blev hele Danmark atter lukket ned.
Det betød at al bowling var suspenderet frem til starten af maj 2021
I skrivende stund er man nu ved at afvikle de sidste kampe - hvert hold skulle spille 6 kampe på 6 weekender.
Jeg har protesteret over FSKBH’s beslutning om at færdiggøre sæsonen og har måtte trække 2 af
holdene, da der ikke kunne skaffes spillere til de 18 kampe i de 6 weekender.
Det betyder at vi færdiggør sæsonen med at 1. holdet spiller deres kampe.
Der vil heller ikke i denne sæson ske op- eller nedrykning af holdene.
Der er flere firmaklubber der har trukket deres hold fra disse kampe, og jeg vil tage det emne op på næste årsmøde i FSKBH-bowling – bl.a. fordi de (FSKBH) har kaldt mig for negativ.
Information til sektionens
medlemmer (FSKBH)
FSKBH-bowling har nu fået deres egen hjemmeside, så der er da sket lidt fremskridt på den front.
Så skal den bare rettes lidt til og løbende opdateres med de rigtige informationer.
Det blev tilføjet fra Næstformanden, at vi har baner i Strike onsdag kl. 16-17 og det er helt okay at komme og prøvetræne.
Sektionsleder fodbold ved Carsten Hansen
I 2020 blev der ikke
spillet nogen kampe i foråret og kun få kampe i efteråret. Holdet sluttede ca. midt i rækken. I indeværende sæson har holdet afsluttet forårskampene og ligger nr. 2 i rækken.
Sektionsleder Gokart
ved Daniel K. Andersen
Daniel deltog ikke på generalforsamlingen, men havde indleveret følgende referat, som formanden læste op:
Ligesom alle andre steder i sportens verden, var 2020 alt andet end normalt... Vi fik
derfor kørt meget mindre gokart end vi både ønskede, og havde planer om.
Vi ville ellers gerne have lavet en masse interne race, især på indendørs baner, men grundet Corona / Covid19 endte vi med kun at kører
med hos KFS... til gengæld var vi repræsenteret med hele 5 stærke hold.
Året startede med at flere indledende race blev udskudt, og flyttet til senere på året.
Da vi endelig kom i gang, var det uden det sociale
aspekt som vi ellers er vant til, da vi ikke måtte samles som hold… så det var dejligt da det senere på året igen blev muligt at mødes som hold og snakke sammen på stedet.
Grundet Corona året, var der
en del hold som ikke stillede op til finaledagen, og C-finalen var derfor helt droppet på forhånd.
Vi havde 3 hold med i A-finalen som bestod af i alt 24 hold
LIF 1 fik en 4. plads
LIF2 fik en 11. plads
LIF3 snuppede
sig en 24. plads
LIF4 kørte med i B-finalen hvor de blev nr. 13 ud af 19 hold…
Resten af året blev det ikke til mere gokart, da de indendørs baner som tidligere nævnt var Corona lukket.
Nu er vi godt i
gang med 2021, som indtil videre stadig er i sin indledende fase, og der mangler stadig lidt race, før vi ved hvilke hold der kører i hvilke finaler.
Senere på året er det planen med nogle interne race, såvel indendørs
som udendørs, hvis ellers Corona’en tillader dette.
Sektionsleder Golf ved Peter Littau
Peter Littau deltog ikke på generalforsamlingen, og der er er ikke indleveret referat.
Palle kunne dog informere om, at vi har haft et hold med i firmagolf, som gik videre til finalerunden. Denne blev afviklet på Fyn, hvor holdet placerede sig som nr. 4 eller 5, hvilket er rigtig flot. Vi skal dog have sendt mere information ud om golf,
så flere ved vi har det på programmet – en klar opfordring til Peter.
Sektionsleder Løb ved Inger Seeberg
Inger deltog ikke på generalforsamlingen, men havde indleveret følgende referat,
som formanden læste op:
2020 og 2021 har som bekendt også i den grad været præget af Corona situationen. Dette har også sat sit præg på løbeaktiviteterne, som man jo desværre også kan se ved,
at så godt som alle officielle løb er blevet aflyst. Der har derfor heller ikke været aktivitet i løbesektionen i LIF siden sidste generalforsamling.
Samtidig er jeg ked af at skulle meddele jer, at jeg har besluttet mig for
at trække mig som sektionsleder af løbesektionen i LIF. Jeg må indse, at jeg desværre ikke kan afse den tid, jeg gerne ville, til at lave nogle fede løbeaktiviteter i LIF regi. Jeg håber meget, at der er anden glad løber,
der har lyst til at overtage stafetten. Jeg fortsætter naturligvis som menigt medlem af LIF og vil fortsat også meget gerne deltage i nogle løbeaktiviteter, når det bliver aktuelt.
I ønskes alle et godt møde og
en dejlig sommer.
Sektionsleder Squash ved Jan Cardinal
Jan deltog ikke på generalforsamlingen, men havde indleveret følgende referat, som formanden læste op:
Squash har naturligvis også
været ramt af to gange nedlukning, og desværre har begge perioder været de måneder, hvor der normalt er mest aktivitet på squashbanerne. Ikke desto mindre var der godt gang i spillet i de åbne måneder i efteråret,
hvor der fra d. 1/9 til d. 1/12 blev spillet 58 timers squash, hvilket er over normalen. Jeg krydser fingre for, at sulten på at spille squash også vil vise sig at være stor på den anden side af sommerferien.
Som konsekvens
af nedlukningerne, har vi fortsat ubrugte klip til banereservationer, men jeg forventer at skulle indkøbe nye klip i løbet af efteråret.
Slutteligt vil jeg ønske vores søster disciplin Padel tennis velkommen i LIF.
Jeg forudser at det måske nok vil trække nogle squashudøvere til sig, men tænker, at flere muligheder er godt for alle, og at det giver nysgerrighed på at dyrke flere forskellige discipliner.
Sektionsleder Svømning
ved Marianne Andersen
Som indehaver af et LIF/FSKBH svømmekort har man adgang til to svømmehaller – Sundby Badet og Hillerødgade Svømmehal fra august til april. Svømmehallerne har dog været
lukket for adgang grundet Corona det meste af sæsonen.
LIF får tilskud til svømmekortene og det er billigere, at komme i svømmehallen med svømmekort for et kontingent på 40,- kr. pr. måned end uden svømmekort.
LIF medlemmer skal selv aktivt anmode om at få svømmekort i starten af sæsonen – anmodningen skal gå via sektionsleder / formand.
Et af vore medlemmer – Lene Berg – forespurgte om vi kan bede FSKBH undersøge,
om vi kan få en ekstra Amager svømmehal med i ordningen, når nu der er kommet flere nye svømmehaller til. Marianne lovede at forespørge unionen.
c. Regnskab 2020
Kassereren fremlagde regnskabet
for 2020, som er godkendt af revisorerne Lis Dahlquist og Carsten Hansen.
Generalforsamlingen godkendte regnskabet for 2020.
d. Indkomne forslag
Bestyrelsen stiller forslag om oprettelse af Padel Tennis Sektion
Vi har modtaget en henvendelse fra Rasmus Sandfeld i Naviair om oprettelse af en Padel tennis sektion, og han vil gerne varetage sektionslederposten. Han har desværre ikke nået at lave et skriftligt oplæg til generalforsamlingen, men Padel
tennis vinder mere og mere frem, og booking af baner vil i store træk komme til at fungere, som det vi gør med Squash.
Forslaget blev vedtaget.
Bestyrelsen stiller forslag om nedlæggelse
af egenbetaling i perioden 01.07.21-31.12.22
Bestyrelsen har valgt at trække dette forslag med baggrund i dels lavere kontingent indtægter som følge af det store medlemstab og dels grundet lavere tilskud fra Naviair / CPH
totalt. Forslaget vil forhåbentlig blive fremsat igen, når vi er tilbage i en mere stabil periode.
e. Fastlæggelse af kontingent for 2021/2022 jf. vedtægternes § 5.1
Der var ikke stillet forslag
til ændring af kontingentet for 2021/2022.
f. Godkendelse af budget 2021
Kassereren fremlagde budgetforslag.
Generalforsamlingen godkendte budgettet for 2021.
g. Valg af bestyrelsesposter,
efter retningslinjerne § 8.6
Valg af formand
Marianne Andersen blev genvalgt
Valg af kasserer
Palle Kjær Andersen
blev genvalgt
Valg af bestyrelsesmedlem
Tommy Oszadlik
Valg af bestyrelsessuppleant
Steen Halvorsen blev genvalgt
Valg af revisor
Carsten Hansen fratrådte og Hugo Hvidkvist blev valgt
Valg af sektionsleder badminton
Bjarne Kent Nielsen fratrådte og Thomas Aagaard blev
valgt
Valg af sektionsleder bordtennis
Ole Kaliszan blev genvalgt
Valg af sektionsleder bowling
Jørgen Andersen blev valgt
Valg af sektionsleder fodbold
Carsten Hansen fratrådte – LIF står nu uden sektionsleder.
Holdleder Kim Michael Hansen har tilbudt at hjælpe med nogle af opgaverne.
Valg af sektionsleder Gokart
Daniel Kjær Andersen blev genvalgt
Valg af sektionsleder løb
Inger Seeberg fratrådte
– LIF står nu uden sektionsleder
Valg af sektionsleder Padel Tennis (ny sektion)
Ny sektion – godkendt under indkomne forslag.
Rasmus Sandfeld valgt
Valg af sektionsleder squash
Jan P. Cardinal blev valgt
Valg af sektionsleder svømning
Marianne Andersen blev genvalgt
h.
Eventuelt
- Klubhus bestyrerne vil gerne have malet omklædningsfaciliteterne
- Forslag om familiedag
-
Opbakning til Facebook-gruppe for hele LIF
Med Formanden i spidsen afsluttedes mødet med et LIF hurra – og mødet sluttede med fællesspisning.
Referat 15. juni 2021
Marianne Andersen